ثانويه كول
عزيزى الزائر اهلا بك فى منتدى ثانويه كول مع تحيات مدير المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ثانويه كول
عزيزى الزائر اهلا بك فى منتدى ثانويه كول مع تحيات مدير المنتدى
ثانويه كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى !

بعد قراءه التوبيك ده ايه رايك فيــــ،،،،ــــــه

يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_rcap67%يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_lcap 67% 
[ 2 ]
يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_rcap0%يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_lcap 0% 
[ 0 ]
يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_rcap0%يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_lcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_rcap33%يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Vote_lcap 33% 
[ 1 ]

مجموع عدد الأصوات : 3

التصويت مغلق

يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى ! Empty يلا يا شباب وبنات المنتدى رحبو ترحيب جامد يا اما بقا اروح بيتنا تانى !

مُساهمة  safer elgharam الثلاثاء فبراير 09, 2010 4:36 pm

بليز يا جماعه اللى يدخل الموضوع ده يقراه للاخر لانى تعبت في هجدا وعاوزكم تقروووووه كلوووووو

اوك يلا بقا اسيبكو مع التوبيك

........................................................................................................

هااااااااااااااااااااااالوووووووووووووو عليكو شباب @ بنات المنتدى علشان بس البنات متزعلشي انا بقول اللى عاوز يدخل يدخل انا مش ماسك حد يلا شباب

اعرفكو بنفسي

الاسم : أحمد

الشهره : سفير الغرام / ساكسونيا

السن : 15 وشويه بس بكدب واقول 16

الهوايات : الانترنت والرسم والاغانى والتصاميم والسابات / اه علشان محدش يسأل ايه هى السابات

السابات هى نوع من الرقص تقدرو تقولو نيجر بس من غير حركات مش خطير يعني على فكره كويس للبنات

لو في اي بنت عاوزه ترقص تيجي ومعاها البدله والعده وانا هخليها تخرج من عندى على الكازينو ومن الكازينو على عندى

معلشي بقا طولت عليك شويه بس عادى انا عاوز ادوووخكو شويه

كنت بقولك ايه ؟

اه الهوايات

بعد الهوايا بقا نيجي للعنوان : انا من ام الدنيا اللى منها هيسقلو يقولو منين منها هقولكم من الغربيه واللى من الغربيه عازني يعرفو انا منين من الغربيه انا من مركز السنطه واللى من السنطه عاوزين يعرفو انا منين من مركز السنطه علشان مدوخكوش انا من كفر كلا الباب ام الغربيه ساكن على الطريق العام للبلد جنب البنزينه على ايدك اليمين كده وانت رايح السنطه او روح اسأل على محل عمك المحمدى جنبو على طوول مش هتدوخ

اظن انتو مش عاوزين تعرفو حاجه تانى ولا عاوزين

ولا والنبي تقولو عاوزين

حرام عليكو بقا ده كلو مش مكفيكو

بس

والسلا عليكم رحمه الله وبركاته

كان معكم احمد السفير من امام احدى بيوت الدعاره

هى هى

باباي

اشوفكم في مواضيعي
safer elgharam
safer elgharam

https://thanwyacool.gid3an.com